Известие

Collapse
No announcement yet.

Колебаеща се стрелка на показателя на температурата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от paunofff Покажи съобщение
    Както и очаквах при мен проблема с температурата се разреши с "нови" уреди благодарение на колега от форума. Отново има леко отклонение спрямо показанията на стрелката и тези на Еку-то, но са в границите на разумното. Онези стойности клонящи към ужасяващите 130 градуса вече са в миналото. (Дано там и да си останат )
    Стегни хубаво контактните гайки на гърба на уреда и ще се нормализира показанието (твоя)
    AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

    Comment


    • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
      Това са не повече от 105 градуса на компа обаче,инче видях че си открил проблема................

      ---------- Post added at 16:38 ---------- Previous post was at 16:38 ----------



      Аз като говоря не приказвам

      ---------- Post added at 16:42 ---------- Previous post was at 16:38 ----------



      Нужно ли е да ви вадя информация да четете............почти всички модерни автомибили,разбирай след 2000 г. са направени по един и същи начин, а именно температурата варира м/у 80 и 100 гр. а на уреда седи 90,това е направено само и единствено да не се шашкат потребителите Сега разбра ли,че дори и да ти седи на 90 уреда,не значи че колата не е 100 гр.,ма ти си умен,обясни си го сам....................
      И казваш, изведнъж моят уред реши да ми показва реалната температура, за да не ме шашка.
      Дай малко по сериозно.
      "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
      К.М.

      Comment


      • И така, реших да дам малко инфо, че много се изговори за температура та на работа на TS моторите. След 2 седмици наблюдения с новия радиатор, спокойно мога да опровергая твърденията за "повечкото греене в тези жеги". Градско при пуснат климатик стрелката си стои по средата между 80 и 90 като мръдва леко към 90 (явно заради краткото спиране на перката), като няма значение колко се дреме по светофарите. Без климатика колебанията са малко по големи, но пак най-много 90 градуса, освен ако не се остави запалена и не слезеш да и се възхищаваш колко е красива . Тогава до 1-ва скорост (нулата на 90 при мен) и пак си пада. Извън града на клима си е закована пак по средата, явно на границата на отваряне на термостата, а без клима си отива до 90 при влачене по големи баири след някоя немска щайга примерно. Че така де, охладихме италианските страсти.
        ----------------------
        156 SW 1.8TS 07.2001
        Fiat Tipo 1.4Mi
        ----------------------

        Comment

        Working...
        X